Kendskab og genkendelse

Visuel identitet

Skab følelsesmæssige indtryk hos målgruppen

En visuel identitet skal ikke bare være moderne og pæn – den skal være stærk. Den skal kunne løfte jeres organisations værdier som et fundament til jeres brand og vision.

Vi designer jeres visuelle identitet ud fra et princip om at kendskab, høj faglighed og transparens giver det bedste resultat. Vi er ambitiøse på jeres vegne, uanset om I er en stor, mellemstor eller mindre organisation.

Hør mere om visuel identitet

Proces til en værdiskabende
visuel identitet

Kendskab og behov

Projekt plan og team

Design af visuel identitet

Leverance

I er eksperter på jeres forretning og vi er specialister på det visuelle. Vi skal forstå jeres forretning, værdier, services, mål og behov for at drage fuld nytte af vores speciale.

Jeres målgruppe vil konstant være i fokus i processen, hvor alt tilgængelig data analyseres.

Denne tilgang og model kan tilpasses til hver opgave og er skabt på baggrund af forskning og mange års erfaring.

Vi fastsætter en plan med budget, delleverancer og deadlines ud fra jeres behov.

I får et team af en konsulent og designer tilknyttet projektet for at sikre at struktur, proces og design går hånd i hånd til at producere jeres visuelle identitet.

Dataindsamling omkring organisation og målgruppe kombineret med behov og projektplan er grundlaget for designprocessen.

Jeres tilknyttet designer vil løbende lave leverancer til at indkludere jer i en fælles dialog.

Med tæt dialog, høj faglighed og en løsningsorienteret tilgang skaber en visuel identitet der afspejler jeres organisation.

I får leveret alle korrekte filtyper til brug i digitale og trykte medier samt en designguide i professionelt format.

Skab den bedste relation
til jeres kunder

Den visuelle identitet er grundlaget for, hvordan brandet kommer til udtryk. Den grafiske fremstilling af den identitet og værdier der skaber brandet. Derfor skal der være sammenhæng mellem brand og visuel identitet.

Med et stærkt brand bliver alting lettere i et konkurrenceperspektiv. Det gælder bl.a. rekruttering af personale, indgåelse af samarbejdsaftaler, anskaffelse af kunder og opnå forretningsmæssige mål. Robuste virksomheder har stærke brands.

Læs mere om branding

Skal vi tage et kig på jeres visuelle identitet?

Føler I, at de fleste kender jeres logo og let kan genkende jer på markedet? Vi vil gerne byde på en uforpligtende snak, for at drøfte jeres visuelle identitet.

Kontakt os Ring til os