Få styr på tracking og performance på din hjemmeside
Ved du hvilke undersider dine brugere besøger mest? Hvor længe er de på siden? Og hvordan finder de din hjemmeside? Få det komplette overblik over dette samt meget mere, med en Performance rapport.
Har du en serviceaftale hos os, kan du opsætte en performance rapport gratis. Har du ikke en serviceaftale, kan du stadig opsætte den. Du skal blot trykke herunder.
Få overblik over din hjemmeside og hvilke tiltag der skal til, for at forbedre dine brugers oplevelse, så de bliver til kunder.
Ønsker du en introduktion til din rapport når den er opsat? Så kontakt os på info@brandbyhand.dk, så sætter vi et gratis møde op.
Ønsker du også at få performance rapporten, kan du få det på en af flere måder. Med en serviceaftale hos Brand by Hand, får du den gratis.
Har du allerede en Serviceaftale hos Brand by Hand, har du mulighed for at få rapporten uden ekstra beregning, som del af din aftale. Du skal blot opsætte den, igennem linket herunder.
Har du en ‘Standard Serviceaftale’ opsætter vi en gratis og ikke bindende prøveperiode på Rapporten til dig.
Har du Pro eller Premium Serviceaftale, opsætter vi rapporten gratis.
Har du ikke en Serviceaftale, men ønsker det sammen med vores Performance rapport? Vi opsætter en Serviceaftale, med en backup, ekstra sikkerhed, og månedlige opdateringer af din hjemmeside, sammen med en Performance rapport. (Prisen for ‘Pro Serviceaftalen’ er 600,- ex. moms månedligt)
Har du ikke en serviceaftale, men ønsker rapporten, intet problem. Du kan få den fulde rapport, inkl. opsætning for 2.500,- ex moms månedligt.
Forstå hvordan dine kunder bruger din hjemmeside. Hvem bliver til kunder, hvem gør ikke og hvorfor ikke?
Undgå tomme sider, langsomme brugeroplevelser og andre fejl, med komplet overblik
Få hjælp til at forstå rapporten og din hjemmeside endnu bedre, og få konkrete tiltag med en månedsaftale.
Denne løsning er ideel for vinforhandlere, der allerede kræver, at kunderne er logget ind for at handle. For eksempel har Østjysk Vinforsyning valgt at implementere MitID-verifikation på loginsiden, så kunderne skal godkende med MitID, inden de kan handle. Dette sikrer, at kun autoriserede B2B brugere har adgang til deres produkter.
Med denne løsning kan kunderne frit browse din webshop, men de vil blive bedt om at godkende med MitID, når de forsøger at se deres kurv. Hvis kunden er over 18 år, får de adgang til kurven og kan fortsætte til checkout. Hvis kunden derimod er under 18 år, vil de blive sendt tilbage til loginsiden. Dette er en ideel løsning for mindre B2C-vinhandlere, der ønsker at sikre aldersverifikation lige før køb.
Her kan kunderne se deres kurv og fortsætte til checkout, men de vil ikke kunne gennemføre købet, før de har godkendt med MitID. På checkout-siden tilføjer vi en ekstra knap, “Godkend MitID”, som aktiverer betalingsknappen, når verifikationen er gennemført. Dette giver kunderne mulighed for at se hele deres ordre, før de bliver bedt om at bekræfte deres alder.
Vi tilbyder to forskellige typer af abonnementer, en standard og
en premium version, så du kan vælge efter dine behov.
Standard
Per site - Per måned
Premium
Per site - Per måned
VMDans, har allerede oplevet fordelene ved vores Performance rapport. Med vores løsning har de ikke blot forbedret brugeroplevelsen for deres kunder, men også fået 30% flere besøgende fra organiske kanaler.
“Vi er meget tilfredse med både den sparring vi har fået og de konkrete tiltag vi kan arbejde videre med. Rapporten kan bestemt anbefales.”
Vi hjælper med opsætning og guider dig indenfor alt du kunne have brug for at vide om de nye regler.